دستگاه تولید نان بستنی تک قالبه برقی

دستگاه تولید نان بستنی تک قالبه برقی

این دستگاه،یک دستگاه پخت نان بستنی شیرین است که در فرآیند تولید از یک قالب استفاده می شود. این دستگاه شامل یک قالب و قطعات الکتریکی است که به وسیله آن می توان نان بستنی شیرین تولید کرد.

  • تعداد تولید:ساعتی 60 عدد
  • نوع سوخت:برق
  • انواع محصولات تولیدی: قیف شیرین 1 و 3 و 5 اسکوپ/کاسه(سبد)شیرین/ نان جو رژیمی
  • قیمت: تماس بگیرید

در این دستگاه، خمیر در قالب ریخته شده و سپس قالب داغ می شود تا نان شکل بگیرد. وبعد از مدتی نان پخته شده و آماده شکل و قالب دهی می باشد.

مزیت استفاده از دستگاه تولید نان بستنی تک قالبه برقی این است که تولید نان بستنی با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. همچنین، این دستگاه به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آسان، برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به تولید نان بستنی نیاز دارند، بسیار مناسب است.

دستگاه تولید نان بستنی تک قالبه برقی معمولاً قابلیت تولید نان بستنی شیرین با شکل،اندازه و طعم های مختلف را دارد.بسیاری از دستگاه های تولید نان بستنی تک قالبه برقی، قابلیت تنظیم قابلیت های مختلفی مانند دمای قالب و زمان تولید را دارند.

این قابلیت ها به شما اجازه می دهند که نان بستنی در رنگ،اندازه و طعم های مختلف را با کیفیت بالا تولید کنید. همچنین، با تجربه و آزمایش های مختلف، می توانید بهترین فرمولاسیون برای هر طعم را پیدا کنید.

از دستگاه تولید نان بستنی تک قالبه برقی می توان در بستنی فروشی ها،منازل برای پخت نان بستنی و نان جو و انواع نان استفاده نمود.